Supertirsdage

Udfordringer

På enkelte tirsdage arrangerer klubben et eller andet til fremme af enten medlemmernes tekniske færdigheder eller det sociale samvær på tværs af kajaktyper, grupperinger og andre aftaler - eller en kombination af begge dele. Hele året - både sommer og vinter!

Grillaften

Det kan være tur- og aktivitets-udvalget, der arrangerer grillaften, skattejagt, fugletur, fotosafari, eller det kan være instruktørudvalget, der tilbyder at undervise i ro med grønlænderpagaj eller laver en aften, hvor de viser 17 forskellige måder at entre en kajak på og derefter hjælper dig med at finde den entringsform, der virker for dig eller en aften i november, hvor du under sikre forhold kan prøve, hvordan det er at falde i 4 grader koldt vand og entre din kajak i vintertøj og vintervejr.

Pak din kajak til overnatingstur

Eller det kan som sagt være en kombination af begge dele som f.eks. en aften, hvor du lærer at pakke din kajak til overnatningstur og samtidig får smagsprøver på Growers Cup - et produkt, der indholder både kaffe, kaffefilter og kande i ét. Der skal kun tilsættes kogt vand. Derefter fremviser de erfarne deres udstyr og giver råd og vejledning om køb af udstyr.