Ka´Byt - For dig med en kajakplads i TK.

7. marts 2023 14:44 , af Jens Mogensen

Bestyrelsen vil gerne understøtte alle medlemmers mulighed for at komme nemt på vandet hele året - også de som har en kajak liggende på øverste hylde, og som kan have svært ved at få kajakken på vandet ved egen hjælp.

Derfor vil vi opfordre alle med en kajakplads til, via Facebook gruppen "Ka´Byt", at tilbyde at bytte plads når det er muligt – fx. i vintersæsonen, hvor vi af erfaring ved, at en del medlemmer ikke er aktive på vandet.

Undergruppen "Ka´Byt" er for medlemmer med en kajakplads og medlemmer som er på venteliste til en kajakplads. Således de for en periode kan få gavn og glæde af en midlertidig plads. Man kan ikke miste sin kajakplads, selvom man midlertidig bytter.

Du finder den lukkede gruppe på Facebook: "Ka´Byt" for de medlemmer som lige nu har en kajakplads/ventelisteplads.