”Tour de Thurø 2019”

28. april 2019 14:11 , af Pia Aaes

”Tour de Thurø 2019” - for alle kajaktyper

Lørdag d. 15. juni kl 8.30 i Troense Kajakklub

Det er dagen hvor vi med høj pagajføring og godt humør tager den skønne, og nogle gange udfordrende tur rundt om Thurø (14 km) Den sydfynske natur kan nydes fra vandsiden, hvor hejrer og marsvin også nyder vandets tilbud.
Ja, nogle tager turen flere gange, idet det jo også er dagen, hvor vi kæmper om pokalen og æren for de flest roede omgange!!!
Alle kan deltage; dog må ikke frigivne roere ikke ro alene – klubberne har selv ansvaret for egne begyndere.
Den enkelte deltager bestemmer selv om han/hun vil ro én eller flere ture.

Husk at medbringe madpakke og drikkelse!

Dagens program:
08.30-09.30 Morgenmad i klubhuset – samt klargøring af kajakker mv.
09.30-10.00 Instruktion foran klubhuset på havnen.
10.00-17.30 Ro-aktivitet
18.30- ? Aften arrangement med en lækker buffet.

Sidste år introducerede vi den alternative vinderpokal - den klub, der i gennemsnit - udfra deltagerantal - roede flest omgange.
Dette bliver for eftertiden den måde vinderen findes på. Og i den anledning er der indkøbt en ny pokal.

Da der er kommet nye regler for parkering på matriklen og det nærtliggende område, har vi i år valgt at stille med 2 parkeringsvagter – og vi henstiller til alle at I følger deres anvisninger, selv om det måtte føre til at I efter aflæsning af kajakker skal gå et lille stykke fra parkeringspladsen.

Priser:
Deltagerpris inkl morgenmad og kaffe/the hele dagen : gratis for klubmedlemmer ellers kr. 25.
Aften arrangement med en lækker buffet pr. deltager kr 150.-
-drikkevarer sælges til rimelige priser!

Al indbetaling for aften arrangement skal foretages senest d.7/6
på konto 0815 0001224484 (Fynske Bank)

Vigtigt : Mærk indbetalingen med NAVN & KLUB

INGEN INDBETALING – INGEN FÆLLESMIDDAG (AFTEN)

Vi glæder os til at se jer.