Torsdagsroning

Er du ny kajakroer i klubben, eller trænger du til at komme i gang igen, så er her en oplagt mulighed.

Vi vil pudse teknik af, intervaltræne, hyggeroning, mulighed for at finde nye ro makker, du vil selv kunne foreslå et emne og vi vil træne kilometer i armene, som gør det muligt at deltage og følge med på ture.

Så kom gerne. Hver torsdag vil en instruktør/ hjælper fra instruktionsudvalget eller et klubmedlem, arrangerer en tur på vandet. Hver torsdag fra vandtemperaturen er 8°, til 1. juli og igen fra 15. august til 1. oktober.

Torsdagsroning slåes på Rokort. I tilfælde af eksempelvis dårligt vejr, aflyses der er via Rokort. Så tilmeld dig gerne.  Mød op, og vær klar på vandet hver torsdag kl. 18.00

Vi laver dette tiltag, for at flere kan komme godt i gang med at ro kajak, uanset du lige er færdig med kursus eller har roet i flere år – vi kan alle nyde godt at hinandens viden og selskab.