Dagsorden til ordinær generalforsamling den 19. marts kl. 19

12. marts 2019 10:50 , af Jens Mogensen

1.  Valg af dirigent og 2 stemmetællere.

2.  Bestyrelsens beretning fremlægges til godkendelse.

3.  Forelæggelse og godkendelse af regnskab samt fastsættelse af kontingent.

4.  Indkomne forslag.

5.  Valg af formand, sekretær/næstformand og kasserer.

      På valg er formand, sekretær/næstformand og kasserer samt bestyrelsesmedlem.

      Formand for 1 år.

      Sekretær/næstformand for 2 år.

      Kasserer for 2 år.

      Bestyrelsesmedlem for 1 år.

      Kasserer - Kamma Sørensen modtager ikke genvalg

6.  Godkendelse af udvalgsudpegede bestyrelsesmedlemmer.

      Hus og materiale udvalget indstiller – Lars Bo Oppenheuser

7.  Valg af revisorer.

     Nina Stentebjerg-Hansen og Torben Pouplier modtager genvalg

8.  Evt.

Ad. 4

     Bestyrelsen har modtaget følgende forslag:

     Dorte Kjær – forslag om at vi igen sætter vores kontingent ned til kr. 1.200

     Ole Larsen - forslag til ændring i vedtægterne §1. Navn og Hjemsted

     Bestyrelsen - forslag fra bestyrelsen om at nedsættelse af et udvalg til undersøgelse af eventuelle muligheder for eget klubhus.

 

Mød op og få en hyggelig aften. Klubben er vært ved et mindre traktement. Spisningen foregår inden generalforsamlingen.

 

Efter generalforsamling har Frederik Laursen et kort indlæg og vil fortælle om DGI Havkajakfestival v/Christiansminde 6.-8. september 2019.

 

Hæfte til generalforsamling 2019 er vedlagt. Hæftet indeholder foruden dagsorden også årsberetning, årsregnskab 2018, driftsbudget 2019 samt vedtægter. Udskriv det gerne selv og medtag det på generalforsamlingen.